Kurumsal Kimlik – Offline Design
Bir işi geliştirmek demek, ona tüm teknolojisi sunmak, hizmetine vermek demektir. Teknolojinin işinize hizmet etmesi demek de sizin daha çok yeni müşteri ile karşılaşmanız, geçmişe nazaran daha fazla ilgi görmeniz demektir. Kim işinin yani ürün ya da hizmetinin daha fazla ilgi görmesini istemez ki? Ancak bunun günümüzde ne kadar da profesyonel bir süreç olduğunu unutmamak gerekiyor. Kurumsal nitelikli bir çalışmanın gerçekleştirilmesi, işinizin yansıttığı görünümün profesyonel olması çok önemli… Bu noktada ise karşımıza kurumsal kimlik kavramı çıkıyor. İşinizin de bir kimliği olmalı. Özellikle
27 Temmuz 2017 13:01
DEVAMI
İçerik Yönetimi
Marka ve Reklam yönetiminde en çok karşılaştığımız durumlardan biri de firma ve şirket sahiplerinin reklam amaçlı mecraları satın almaya yüksek bütçeler ayırırken bunlarda sergileyecekleri ve esas önemli mesajları hedef kitleye ulaştıracak içeriklere önem vermemesi ve hatta bütçe ayırmamasıdır.Medya satınalma süreçleri ciddi anlamda önemli ve titizlikle araştırılması gereken süreçlerdir. Şu an bu noktada yaşananlar Merdiven altı Reklam Ajansları, hazır şablonlar kullanarak Web sitesi ürettiğini zannedenler ve kendini reklamcı sanan grafik tasarımcılardan uzak durulması profesyonel şirketlerin
01 Eylül 2017 14:47
DEVAMI
Web Sitesi Deyip Geçmeyin
“Dijital dünyanın iki binli yılların başına doğru olan gelişimi dünya ticaretini pozitif etkilemeye başladı. Özellikle Web 2.0 teknolojisinin hayata geçmesiyle dünya ticaretinin büyük bölümü Web tabanlı internet sitelerine ve Web tabanlı uygulamalara kaydı. Tabii ki bu durum tesadüf değildi, kalabalıklaşan nüfusa alışveriş alanları açma, zamanı etkin ve etkili kullanmanın yanı sıra tanıtım ve yatırım maliyetlerini düşürme istekliliğini en başta sayabiliriz.Günümüzde Web teknolojileri oldukça gelişse de etki ve işe yararlılık konusunda müşterinin kafası hala karışık. Bu noktada merdiven a
17 Eylül 2018 10:44
DEVAMI
Dünyada E-ticaret hacmi 700 milyar doları geçti
Dünya ticaretinin globalleşme serüvenine hız kazandıran e-ticaret hacminin 700 milyar doları geçtiği belirtildi. Uzmanlar, ticarette yer ve zaman kısıtlarını ortadan kaldırarak tüketicinin ürünlere erişimini kolaylaştıran e-ticaretin ülkemizde de gittikçe yaygınlaştığına dikkat çekti.“Türkiye’de E-Ticaret platformları aracılığıyla ticaret gittikçe gelişiyor. Türkiye E-Ticaret hacminde 43 Milyar liralık büyüklüğe ulaştı ve bu rakam gittikçe artıyor. Bu noktada hala dünya ortalamasının gerisinde olsak da gelişmeler umut verici. Tabii ki E-Ticaret uygulamaları için platform arayanlara
17 Eylül 2018 10:47
DEVAMI